Petra Nyman Art & Design

tisdag 3 november 2015

Vacker miljö! Höga höjder! Dödsångest! Filmklipp!

Hej på er! Nu har vi varit iväg på Hikeing vackert så man får tårar i ögonen men också jäkligt jobbigt för mig o Yvonne som båda lider av ENORM höjdskräck!
Vi drog iväg vid 10-tiden då det kom ett skyfall.
Gigi körde upp längs bergen på smala vägar! Lite läskigt redan där....speciellt när hon pratade med oss i baksätet samtidigt?!? ;D! Hihi


Smala vägar fotograf (fotograf Mirka Norrström) Du kan läsa hennes blogg

HÄR!


 Det här var ju ingenting mot vad som komma skall?!?





Kolla in bergen o den regntunga dimman.
Frisk härlig luft här, så började vi vår Powerwalk upp i bergen.
Helt fantastiska olivträd.
Och en hel del stup!!!!!!! Vågade ju aldrig fånga de riktigt farliga på bild!
Jag har ingen bild på det här, men vi gick längs stup så när vi äntligen skulle vända fick jag panik, PANIK på riktigt. Det går inte föreställa sig när man har en sådan höjdskräck så man sugs ut på de smala stigarna o ner för stupen. Jag trodde ettag att de skulle få hämta mig med helikopter på riktigt.
När vi äntligen hade klarat av de värsta stigarna var jag den lyckligaste människan på jorden.

Jag fick en lättnads gråtattack att jag klarat mig!

Dennis hjälpte mig över de värsta branterna, tack o lov!
Lisa skrattade åt mig ettag när jag kröp längs marken så rädd var jag!

Dennis har även catering firma här så på torsdag när vi ska på personalshopping kommer han till oss o lagar maten.
Vi fick lunch här uppe vid utsikten men som sagt vädret o dimman gjorde att den inte syndes så bra! 

Finaste Gigi som är med o anordnar resan
Tunga ben efter gårdagens alla träningspass

Malin jag o Susanne ska bli stylade av Gigi imorgon, det ska bli så lyxigt.



Tack för att jag överlevde denna hikeingtur.
 Nu är det check på den!


På väg ner till havet igen o solen håller på att spricka upp!

Nu ska vi försöka hinna med några yogaposer i solnedgången!

Kram på er så länge!

Var rädda om er så hörs vi snart igen!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar